VI KOMMER SAKNA DIG SÅ ATT DE GÖR ONT!

Hur tänkte du när du ska lämna dina bästa vänner i kalla Sverige.
Det kommer inte gå att sluta tänka på dig och hur bra du har det i Sicilien.
Just nu vill jag fly hem till dig , lägga mig i din resväska och sen åker du.
Jag kommer verkligen inte att klara mig utan dig, TVÅ VECKOR?
Du måste skämta, Elin ska också lämna mig och Alice i hundra år,
vi kommer inte att klara oss utan er?!
 
Men innan ni TVÅ åker ifrån mig och Alice så ska ni veta att vi älskar er så sjukt mycket.
Det kommer göra ont att säga hejdå och typ inte ses på TVÅ VECKOR!
känslan är obeskrivlig, du och elin kommer vara enormt bruna och där står jag
och alice som två gatokritor.. BLEKA...
 
De jag bara ville säga var att ha de så skönt på eran resa och hoppas att ni har de bra!
 
 
PUSS OCH GLÖM INTE ATT VI ÄLSKAR ER!♥
 
 
 
 
titta vad vackra vi är..♥
 

Kommentarer
Postat av: Annie Jansson ❤

Älskar er sjukt mycket! Ni är dom finaste vännerna jag har!!!
Puss på er ! ❤❤❤❤❤❤❤❤

2012-07-16 @ 08:39:36
URL: http://anniejanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0