Seriöst..

Du är världens bästa vän,
Utan dig är inget lätt.
Du är min värld,
Du är min solstråle.
Du är min ängel.
Bara min!
Du finns där när man behöver dig!
Vi kan slåss,
Vi kan bråka,
Vi kan hata,
Men en sak är 100% säker!
Att vi alltid kommer att älska varandra oavsett!
Du är världens bästa lillasyster som jag någonsin har önskat!
Även fast vi inte träffas så mycket längre så längtar jag efter dig.
Du får mig värkligen att inse varför man ska leva!
Vad hade världen varit utan dig?
Jag älskar INGEN annan mer än dig!
Du gör mina dagar till ett minne för livet!
När vi har tråkigt har vi ändå roligt!
Vi kan tala ut med varandra!
Snacka om sånting man kanske inte kan snacka med någon annan med!
Du e den bästa vännen jag någonsin har önskat.
Så snälla du får inte släppa mig, jag älskar verkligen dig!
Jag skriver inte dehär för att vara snäll , utan att du verkligen
betyder så jävla mycke för mig!

Lillasyster ❤ storasyster!

Din humor är sjuk!
Du e sjuk ibland!
Du är bäst!


Puss ❤

+Annie och Alice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0