Kissie.

Jag gillar Kissie.
Asså som bloggare.
Jag tycker personligen att hon är jätte söt och värkar snäll.
Hon har bra smak på mode och de är kul att läsa hennes blogg.
Alla skämtar om henne tillochmed jag.
Men hon är ju liksom en helt vanlig person som har otroligt stora bröst och värsta ankläpparna.
Men de hindrar inte henne som människa.
Hon bestämmer ju hur hon vill se ut och de är inget vi kan ändra på.
Tänk om just DU skulle förstora brösten och liksom gilla de , medans andra människor gå runt och snackar skit om hennes utseende. Om ni inte gillar henne så behöver ni inte men.. Tänk er för lite!
Jag tänker fortsätta att gilla Kissie.
Men de är erat val och inte mitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0