Hos Elin♥

vi har käkat wickmans , kollat på film och tryckt i oss massvis med godis!
filmen som vi kollade på hette "Taken" och gick på tv4 i söndags.
Jag hade sett den förut och tycker den är sjukt spännande och bra.
Men Annie & Elin hade inte sett den men dom tyckte oxå att den var spännande och bra.
Vid typ 7?
så fick jag reda på att vi hade match imorrn samling 10.15, borta match..
men pappa ska typ ringa och väcka mig halv 10.
så får jag sova lite i bilen.
trodde att matchen var på söndag , men de var visst inte sååååå. :(
nu ska vi gå och lägga oss eller något.
kanske va uppe ett tag till, ska försöka sova ut på söndagen så jag orkar skolan :/
puuuuusss :*
sjukt gammal bild , men bloggar från elins data!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0