Godmorgon på er!

Har inte gjort någonting idag, även fast de bara har gått typ 2 timmar sen jag vaknade men...
Igår så var de super roligt på 40-års festen, jag älskar ju småbarn och barn så jag tog hand om alla, och vi hade de jätte kul!
Sen fick jag betalt och samlade in 337 kr?!
Jag fatta inte riktigt själv vad som flög i föreldrarna!
Jag behövde VERKLIGEN INTE betalt,..
Men de va ju super snällt ändå!
Vi var där till klockan 12.
Sen blev jag rätt trött så då åkte vi hem!

-

Idag vaknade jag 10 och vaknade upp med halsont, men har tagit lite te och halstabletter så nu är de bättre!

Nu ska jag klä på mig sen klockan 14.30 är de samling till match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0