Gästblogg by Elin♥

Hej, Elin här ♥
Jag och linnea ska skriva sanningar om varandra så jag har fått hennes lösen och hon mitt så vi kan skriva lite pinsamheter,.,,, :OO 
SÅ HÅLL I HATTEN NU! ♥
 
1.Jo, Linnea är ju lite konstig för hon har nån gas typ så hon kan prutta typ när som helst , hon måste typ sitta på ett vis och den bara öser det på med pruttar...
2. Hon måste alltid kolla på alla matcher som går på tv .. -.- ♥
3. Det jag typ hatar
4. JEKLAR , det är en match i västerås och det är typ fickor 92 som spelar , MÅSTE DIT!
5. Hon har en ipad som jag snor... :D
6. ****** i munnen är hennes favo ord.
7. Hon gillar doften av bensin
8. Mökar är de bästa som finns enligt henne :)
9. Du har det snyggt och STÄDAT på sitt rum.
10. Hon frågar mig om vad hon ska blogga om för hon kommer inte på något.
11. Jordgubbar och nutella är nog de bästa hon vet ♥
12. Hon är så grymt snygg och söt ♥
 
 
 
I LOVE YOU! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0