Veckans Kändis♥

Jag har valt mellan många känisar i veckna men har bestämt mig för en fantastisk kändis.
Hans namn är ....Christer Lindarw. En sån otroligt härlig och cool person, han och hans kompis Lars Flinkman gick upp på scenen utklädda som tjejer och tillslut fick dom en egen klubb som då hette "After Dark"




Dom här "tjejerna" var mina idoler under nåt år , sen fick man inte höra dom på radion mer.. :(
Men btw..

Christers liv..



Hans mamma blev gravid och under graviditeten så stack Christers pappa. Hans mamma blev själv i många år , Men plötsligt en dag när han och hans mamma gick på stan så sa hon
- Christer , vet du vem som går på andra sidan gatan? de är din pappa.
Christer hade ALDRIG träffat sin pappa. Men några år senare när han var 10 år så plingade de på dörren och Christer öppnade och där stog hans pappa med en cykel åt Christer , pappan sa
- Vet du vem jag är? Jag är din pappa , och här är en cykel som förlåt.
- Tack , sa christer och smällde igen dörren på honom han var sååååå arg..
När Christer blev 16 år flyttade han hemifrån och när han var 17år gifte sig hans föräldrar igen.

Ganska lyckligt slut eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0