min dag.

Jag vaknade upp hos jossan och sen satt vi vid mobilerna ett tag och bara chillade och käkade frukost. Sen klädde jag på mig och så sen kom pappa och vi drog till Annie och hämta henne fixade de sista och stack till Alice , vi köpte en digestive chocklad till henne och hade ju bakat kladdmuffins , hon vart riktigt glad vilket var ett stort PLUS. Sen åkte vi hem . När jag kom hem så messa jag lite med folk och käka lite lunch oså. Sen så gick jag,mamma,pappa och Sally en ganska lång runda , runt typ halva enköping? Skönt vare iaf, Men nu ska jag nog fixa lite i mitt stökiga rum och sen basta! Va sjukt längesen jag gjorde de asså! Men ni kommer absolut få mer uppdatering ikväll , hoppas ni kan hålla er. Och föresten så ska jag höra med Ebba om hon vill göra något isånafall hör jag av mig om de blir så.

Puss ;*



Kommentarer
Postat av: Örjan lax!

Snygg! ;)

2012-01-06 @ 16:58:59
Postat av: Freja

Fin du är! :)

2012-01-07 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0