Kommentarer!

Till Annie & Elin.

Även fast jag har en Iphone att blogga ifrån så har jag inte alltid tid.
Jätte snällt att ni kommenterar ändå men , jag har försökt att blogga så mycket jag kan.
Jag kan tyvärr inte göra mer.




Btw...


Allt har varit super bra bortsett från skolan.. :( Asså de var väl kul , men asså lektionerna blääääää..
Nu sitter jag med Elin och vi ska bara chilla lite sen byta om till innebandyn som är på i-huset.. :d inte ett dugg taggad faktiskt , men de kommer! tror jag..
Elin ska även följa med mig hem efter matchen för hennes mamma och hennes syster ska äta middag hos några andra och då ska Elin vara hos mig ungefär till halv 10. tyyyyp! Kul kul! :D Ikväll får vi hoppas på de bästa , och att vi ska värkligen VINNA!!!

Innan jag åker till innebandyn kanske jag slänger in ett inlägg om ngn låt eller ngt.. vi får se! :D



Puss&Kram :*







Elin och jag nörda oss med webben.. men vi bjuder stooooort! älskar diiiig mest elin! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0