Hos Elin♥

De är as kul asså , vi har precis kollat lite på Gladiatorerna
de var rätt okej faktiskt.
Nån mer som såg de?
Vad tyckte ni?
Bra/Dåligt?
Tacksam för kommentarer.
Gud så gammal bild asså..
Men jag bjuder , all for you.
Men imorrn ska jag spela match samling typ 9..
fett drygt jao..
Men efter matchen så ska jag hem och packa
och kolla kanske på Elin när hon tränar.
Men vi får se vad jag hinner med oså.
För att jag och Elin ska nämligen sova hos Annie på kvällen.
Sjukt kul !
Men Alice ville inte vara med så de blir bara vi 3.
Kvällen kommer bli seriöst den bästa på länge.
Vi sover hos Annie och vi ska käka på Wickmans senare.
Om en stund ska jag hem från Elin , tråååkigt.
Men de blir lite uppdate hemma.
Men nu ska vi inte slösa bort tiden.
Puss ;*
Vi bjuuuuuder STORT!

Kommentarer
Postat av: Leek

härligt bild ! :)

2012-01-07 @ 22:15:01
Postat av: Anonym

:D

2012-01-07 @ 22:16:05
Postat av: Hannes. :D

Haha gladiatorerna va bra ! :D haha de har ju kopierat min kroåå och satt dit på gladiatorerna :Dhaha

2012-01-07 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0