Hej hej!

Tänkte blogga från skolan.. Men såklart så fungerar de inte :( Tänkte hoppa in i duschen snart för min dag har varit extra hård. Eller hård och hård.
Men...

Gick upp 7 lata mig vid tvn och så.
Gick till skolan 8 och va i skolan jobbade , vilket var tråkigt! De är bara KUL att jobba när man kan och de går bra! Men aja..
Efter skolan så stack jag,Linnea och Elin hem till mig och bara hade roligt! Vi böt om till innebandyn och drog på match på illian.
Vi förlorade med 11-1 mot p-98.
Gjorde ett mål.
Happy.
No.
Men nu ska jag nog duscha eller vågar inte riktigt är själv hemma men mina föreldrar kommer nog snart..
Hoppas jag..

Imorgon ska jag vara med Julia och kanske Elin vi får se :)

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0