Cupen..

Vi spelade ju cup i helgen vilket var super kul faktiskt!

Första matchen förlorade vi med 4-1.
Andra matchen förlorade vi med 1-0.
Och sista matchen vann vi med 1-0.
Sen kom vi till b-slutspel och först skulle vi köra mot f-98 fanna vi vann på straffar. Så då kom vi vidare till b-slutspel..
Och då körde vi mot ESK , och vi vann med 2-1. Såååå..
Vi vann hela b-slutspelet , as grymt!
När jag kom hem igår var de bara att fixa sig och sen åka till mormor för att fira min moster. De va rätt okej!
Btw..

Min dag har spenderats med bästa Julia och vi har kört Wordfued hela dagen, låter tråkigt kanske men de va faktiskt kul! Nu ska vi kanske plugga lite och sen ska vi titta på "familjen annourlunda".
Juste fick hem mitt skal nyss!
Läckert va?

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0