Stan.

Vi tog bussen 12.47 till stan.
Gick direkt till Wickmans och käka.
Satt där en timme.
Prata oså.
Sen drog vi till alla affärer som finns där.
Hade kul och bara chiiilllaaa!
Jossan klippte sig vid 4.
Jag och ngra till kollade lite när hon klippte sig de vart super bra.
Sen gick vi till min mamma som oxå klippte sig på stan och hon tog lite lång tid på sig så vi gick till magnefik. Eller hur de stavas.
Eller de var bara jag , Mathilda, jossan och Linnea. Vi tog varsin chockladboll och bara tog de chill.
Efter så åkte jossan och Linnea hem.
Och Mathilda och jag väntade på att mamma skulle bli klar.
Och de vart hon..... Senare....
Men de fanns 2 gulliga hundar på frisörs salongen. Men dom var lite blyga sååå.
Men nu sitter jag här hemma och typ ruttnar eller nejrå.
Jag är bara allmänt seg , ska nämligen duscha nu så.

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0