Skridskor åkning♥

Jag har inte åkt skridskor på ca 1år. Men idag den 11/2 så lyckades jag ta mig ut på isen. Vilket var rätt skönt.
(enligt mig.)
Det är faktiskt kul med skridskor, när de går bra!
Jag åkte med pappa,Nichlas och Johanna♥
Vi grillade och åt massa gott.
Så sjukt underbart♥

Nichlas och Johanna kommer hit ikväll för att äta tacos.
Titta på melodifestivalen.
(Ulrik ska vara med♥)
Äta massa gott osv.
Mys!


Innan skridskoåkningen så tog vi en tur på stan , då jag skulle ha köpt ett par
marinblåa ugs..
Men,
Dom fanns ju som vanligt inte i min storlek.
Fytusan va synd :(

Äsch,
nu ska jag spela wordfued :D

adda mig ; linneacoola



Kram♥


Tumblr_lgx567qbwu1qcyloso1_500_large
bilden - ja tack♥

Kommentarer
Postat av: Ebba Ehlén<3

Adda mig på Word Feud :D Jag heter E_som_i_Ebba :D



Adda men kan inte köra en!! :(

2012-02-11 @ 14:39:36
URL: http://finastehestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0