Gottar mig efter skolan..

Tjock som jag är.

Men när jag kom till skolan vare typ svenska..
Och då skulle jag sätta mig vid den och börja skriva..
Och har helt glömt bort mitt lösen.
Så gjorde i stort sett typ inget på lektionen , men min lärare sa typ att jag skulle börja med en framsida så då gjorde jag de!

Sen hade vi en liten rast och då skrämde vi typ massa folk, knäppa som vi är! Men de är as kul!
Sen spanska och jag sitter bredvid Linnea S i min klass , hon e så sjukt härlig så jag kluddrade ner hennes bok med massa kärleks saker!

Busig nummer 1.

Sista lektionen matte , de orkade man ju inte.. Sist på dagen lilksom!
De är då man är tröttast, men iallafall så gjorde jag allt jag kunde.

Men nu har jag gotta mig med kladdkaka och lite mjölk.
Nu ska jag vila lite eftersom jag har ont i huvudet. Men hoppas jag blir pigg tills ikväll då jag ska till Elin. Och vi ska spela Sims!

Puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0