Ojdå..

Förlåt för usel uppdatering.
Men har faktiskt andra saker jag måste göra.

Igår åkte gästerna vid 1 men jag gick och la mig 12.
Duktig flicka!
Jag gick och la mig 12 för att jag hade match tidigt nästa dag mot FANNA 98.
På konstgräs!
Vi spelade bra men fick inte in några mål men de fick dom.
Matchen slutade 2-0 till dom :(
Även fast dom inte var SÅ mycke bättre.
Men man kan inte alltid vinna!

Efter matchen åkte Lisa och jag till Max och käkade.
Sen drog vi och kollade på DAMERNA i FANNA.
Dom vann med 6-0.
Och eftersom vår tränare går i de laget var jag, Lisa , Linnea och jossan som en liten "fan club" till henne.
Men snart kommer pappa med pizzan.
Och efter de ska Elin och jag ha "spakväll".

Puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0