tjjoo :)

nu är jag med linnea , de är fett niiiice (y) vi ska typ på innebandy ikväll . taggad ?! :D Jag fyllde ju år i söndags och då var de seriöst bästa födelsedagen , eftersom jag fick fett mke pengar av släkten och present kort , pippi tröja och en tub sjal :D Och av mamma och pappa fick jag en SYSTEMKAMERA ! Gassssh vart typ ass glad .. ;) Jossan sov hos mig lördag till söndag , eftersom släkt osv va där på lördag kväll :) På lördagen var de match mot Hagunda i innebandy de vart 4-4 :) Inget mål tyvärr :( Men när jag fyllde år var de bara att packa till fotbollsmatch mot Wigör på korsängen ! Vi vann med 11-1 :) Fett bra spelat giirls :* Ajaa nu ska jag fortsätta vara med liiiiinnea :D Och ni får bilder från helgen , ohh juste mina bästisar "ALEA" firade ju mig efter matchen på söndagen ;)

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0