Nemen tjenare :D

hejhej alla glada :D Jag har fått rätt mke kommentarer på frågestunden men de måste vara mer än 13 , annars ! hih, jag kommer alltså svara på frågestunden på Torsdag kväll ! Jag älskar er mina käraste bloggläsare !

Men idag har varit en rätt lung dag ;) Men lektionerna gick fort och så , och på Spanska sa jag att vårann spanska lärare luktade gott hon ba - Va ? luktar du på mig ? jag ba - nej men man känner de när du går ! haah :P
Men jag blev mke berömd av spanska läraren , vilket är rätt bra för mina betyg :D Jippi ! Men nu ska jag ta och välja kläder tills imorrn sen sätta mig vid tvn med en skål
nesquik ! :D Ilovethheeeeeem .. :) Men ska försöka lägga upp dagens outfit lite här och dääär ! Ska hinna med 2-3 inlägg om dagen ! :P

Måste gå nu ! :D






MUMMSIGT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0