Hejsansvejsan !

Hej , Skolan idag var väl awwwsuume eller naj ! vrf ljuger jag , de var inte så kul allt gick så långsamt osv .. Men nu ska jag ta och äta ngt sen gå ut med Sally :) Hhii men när jag kom hem vart jag typ fett rädd , för radion var på aa , och sen skulle jag ta fram kladdkakan sen i lördags och då kommer Sally , jag baaa - GAAASHH ! HAAHA XD ! Vet ni? jag fyller år på Söndag , 12 bast :D Längtar , men vi skulle klämma in ngn ALEA dag på fredag och sova över :) De kmr bli aawwsuume om vi gör de ! Men på Söndag kmr ngra speciella till MIN födelsedag ! Vet ni vilka ? Hahahh nerå men dom är speciella för mig , jag har nog aldrig träffat ngra så underbara människor i hela mitt liv , jag älskar er tjejer <3


ikväll äre innebandy , taggad :D


puss&kram :*




bilden tagen nyss ! :) mobba nt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0