skolan jao ..

japp skolan idag , de var väl sådär . Vi hade elevens val och jag mådde jätte bra på morgonen men senare på dagen så mådde inte jag så himla bra , men de gick över ! Har precis käkat mellis och nu väntar jag på att mamma ska komma hem och sen åker vi till stallet ! ♥ Hahah vår spanska lärare är ju fett rolig..

Jag - Morella , ehm du har liksom inte skrivit mina omdömen..
M - Vad heter du?
Jag - Linnea?
M - Efternamn?
Jag - Lindberg?
M - Jag har skrivit dina omdömen ?
Jag - Men min lärare tog ******´s omdömmen ist.
M - Varför ?
Jag - För min lärare sa att du hade skrivit likadant till alla?
M - Hahah , nej de har jag inte? Jag har skrivit olika?
Jag - men åhh -.-'

Hon sa att hon hade skrivit mina omdömmen men de hade hon nt XD så faiiil.. :D


puss ;*


Kommentarer
Postat av: Ebba blomberg

Jaa hon är gandska rolig men vi alla vet att hon är som hon är ;) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-11-21 @ 18:30:06
URL: http://ebbablomberg.blogg.se/
Postat av: julia - byhellstrom.blogg.se

svar: tack så mycket! :)

2011-11-21 @ 19:01:20
URL: http://byhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0