hejhej ♥

men tjenare tjenare !


Igår var jag ju somsagt i Stockholm med bästavän Elin!♥ De var grymt kul och vi kollade på bio "Johnny English" den var rätt bra faktiskt ! Vi kom hem klockan ett och då gick jag och lade mig direkt ! Hahaha och när vi skulle gå på toa vid bion så var de typ fullt med diarré på toalett ringen eyy fyfan vad äckligt de var ! ;s
Men har precis käkat gröt och ska kolla runt på lite bloggar osv . Sen kmr bästa Johanna och då drar vi och kollar på fotboll p-99 i bergvreten hallen ! :D Jag har FF hela kvällen och natten fast mormor kommer ju men ändå ! ♥ Mamma är och kidnappar hennes kompis Elle som har fyllt 40 år , Pappa är på ngn kurs i två dagar . Men kl tre eller fyra blir de Milton !♥♥

puss ;*



Jag och Pappa i Thailand 2009! ♥ Saknar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0