träning nästa (y) <3

japp de stämmer :) om ca en halv timme äre träning , så ska väll ta o kolla lite bloggar och sen byta om :) Men nu ska jag gå o ta en kaka thihi busigt va ? :D  Skolan idag gick väl bra , jag jobbade på som tusan (yy' <3 *skrytis* :)
men bilder från bodaborg kommer imorrn då lovar jag :) juste vi ska köpa hund den 29 : onde juni :D:D:D *happyface* vi kollade på dom igår :)

jag har glömt bort de här oxå :)



Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på 
Dag fem: Sex kändisar du tycker är ursnygga 
Dag sex: Fem saker du aldrig skulle vilja göra 
Dag sju: Fyra saker du har köpt den senaste månaden 
Dag åtta: Tre sätt att få dig att le 
Dag nio: Två favoritlåtar 
Dag tio: En bekännelse


1. att alla mina släktingar har de bra !
2. vad vår hund ska heta :)
3.att mina kompisar har de braa :)
4.milton <3
5. att jag bara vill rinna ut ur sanden ibland .
6.en person som gör mig smått iriterad -.-
7. min morfar :'( <3



puss :*








bara för att du är bäst :* http://www.anniejanssons.blogg.se titta :)


Kommentarer
Postat av: matilda miller

hiihi,vilken ras? :D

puss ;*

2011-06-01 @ 21:58:08
Postat av: matilda miller

ojojoj! hahah! jag såg dt här nu xp trodde att jag hade kommenterat de där som är över den här kommentaren på annies blogg... xd

knäppt!

2011-06-07 @ 15:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0