tjo .

Hej ! Mathcen igår var suverän , Djurgårn vann med 2-0 mot Halmstad , de var en riktigt spännande match ! Efter matchen drog jag och brorsan o käka pizza de var ass gott jue :D (Y) Men vi var vid enköping ungefär nio :D Sen skulle christofer lämna någon tv till sanna o simon , min brorsas syster . Så då var vi där i kke 20 min? :p Sen ringde Milton och frågade om jag ville kolla på skräckfilm hemma hos Viktor riktigt myyys vare :)Vi var ett helt gäng där.  Sen åkte jag hem ungefär vid halv elva , sen var jag typ ass trött , så jag gick o la mej , aa , imorse så ringde jag till Mathilda och Emilia och frågade om vi kunde göra ngt , och de kunde vi (Y) Så åkte vi till en lekpark o snacka o så , sen åkte vi hem till mig o hoppa studsmatta och drack "fanta wildberries" den e ass goooddd :D smacka! :) Sen stack Mathilda till sina kusiner så de var bara jag o Emilia kvar , vi satt vi datan o hade skoj , sen drog vi till Fanna IP där de var massa småtingar som körde :p Då smsade Felicia mig o ba : Jag ser dej <3 och såå , sen så stog vi o smsa as länge och så . Men sen så gick jag o emilia hem till mej , o prata o såå ! Men nu försökte jag nyss sova ett tag , för jag har ju match mot sunnersta om 2 timmar :) Taggad till 10000 !!


Puss ! uppdatering ikväll eller imorn ;) <3



jag :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0