haaaj ! :)

thihi kom och tänka på en sak ... elins farfar brukar alltid säga "haaj" istället för " hej " det är ju kul :) haha min humoor x) men nu ska jag typ käka sen blire golf :) jag är as trött .. sen ska jag bara softa . :) sista timmen idag hade vi bild och då hade vi en vikare som hette " John frykberg" tyyp , han e typ amrikan ,haha han vaa ass random :D så då körde vi fotboll ist :) :) *happy face* men de var ganska tråkigt , eftersom JAG tyckte lagen i fotbollen var sådär :) sen stack jag , annie , mathilda och emilia till emilia :) kul hade vi :) asså idag vare typ ass varmt . :o seriöst jag höll på att dö :o  men aja .. nu blire käk lasange :) (yy' imorrn ska vi titta på 9:orna som har cabaré på joar :p thihi :D busigt va ? nejj ! :) shhit nu börjar jag bli trött , imorrn ere ju sista skoldagen på helaveckan  :) soooooooooft :)


puss och hej leverpastej :*


only just a picture !


Kommentarer
Postat av: elin<3

haha, jaa.!! :D De ääre kul,'!<3333



Haaaaaaaaajjjjjj ----- dååååå <333



Kram älskar dig

2011-06-01 @ 16:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0