friidrottsdag :)

Japp rubriken stämmer , vi hade friidrottsdag idag ;* Sjukt niiicee (yy' Jag fick skjuts av Älskade Mormor dit och hem :') <3 Jag va bäst av tjejerna i min klass i höjdhopp , jag och Viktor B kom 1,25 :D STOLT :) Sen vare staffet (stav) och de var 4-tjejer i varje klass och 4-killar :D Som sprang staffeten.. Vi har ju arbetslag C , D och E ! C vann två gånger (jag går i c) Och E vann två gånger , C har vunnit alla gånger varenda år , men idag vart de inte så :( <3 Men de e bara kämpa vidare nästa år (yy' <3 Vi var där hela dan , jag e sjuuukt slut i ben o armar , dom som kom vidare i vår klass var , Mathilda , Vilma , Jag och Annie , Killarna var , Viktor B , Milton , Philip och Alex :) Jag sprang sist av oss så de var lite pirrigt :D

Men nu ska jag fortsätta äta min goda chokladpudding :D <3333333



Pusss :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0