chiaoo !

chaioo bloggen , skolan idag gick väl sådäär .. den gick ganska snabbt , men iaf så hade vi städdag det var huuur tråkigt som helst '-.- men sen så vare typ lunch sen slöjd jag håller på med en smörkniv .. ;) Jag tänkte ha skrik rosa på min smörkniv vad tycker ni om de? :D kommentera ;) <3 Efter skolan stack jag till ica med Vilma , Linnea S , Louise , Mathilda och Annie ! :) För vi skulle kolla på film hos Linnea S ! ;) Så vi köpte lite godis och så (yy' Vi kollade på "Hajen 3" den var ass läskig :p <3 Sen gick vi hem typ vid tio över fyra :p Och nu ska jag väl ta ngt och käka eller bara slappa till halv sju för då e de föreldrar möte , då får vi reda lite om klassresan vilka man ska sova med osv :D
GRYYYYYYYYYMT ! :)

Imorrn ere fredag :)


puss ! :*


Jag älskar dej enormt snygging ! <3

Kommentarer
Postat av: Emilia :)

älskar dig med snygging! ♥

2011-05-14 @ 18:24:38
URL: http://eemiliaahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0