Örebrocupen ♥

haha ni vet vrf jag inte har bloggat dom senaste 4 dagarna har varit på cup :) (yy' <3 de ägde , vi spelade as bra hela jäkla cupen (yy' ♥ Vi åkte kl 15.00 på torsdagen , jag och linnea :) för dom har husvagn osv ;) Men sen var de bara att packa upp och titta på skolan och så :) sen så dagen efter rullade allt på , matcher , glädje , sorg allt mellan himmel och jord♥ hahah alla som typ gick i korsängen hade en ziperall och sen gick jag och dom andra runt i ellas sovsäck som vi låtsades att de var en ziperall :D hahah ♥ LIV ! sen så idag så har vi varit på gustavsvik , vi hade de allmänt kul . ♥ Jag kom hem för ungefär 2 och en halv timme sen :) då hade mamma hämtat wickmans åt mig (a) tack världens bästa mamma ♥ om 9 dagar kommer du ♥ om en vecka globall ♥ :)



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0