:D

hej allihopa :D nu är det Linnea Hillman som gästbloggar medan Linnea är och äter busigt (a', jag är juh inte direkt bra på att blogga men jag ska göra så bra jag kan ;) helgen var BÄST, Linnea hade juh typ poolparty och vi var ute i hennes sommarstuga, hehe jag o Linnea fick sova i samma rum :)))) eller vi sov juh över där :D vi spelade volleyboll, badade massor, åkte i hennes båt och sen så fick man åka i ring efter båten :) kl 12 åkte vi hem! aja idag så ska jag o Linnea sova i TÄLT ! <3 kommer bli asroligt :) Nu ska vi åka hem till mig och sätta upp tältet sen ska vi typ träffa Jossan och Mathilda :) men bättre uppdatering kommer :) fast kanske inte idag ;) vill bara säga att Linnea är en grym vän , en äkta vän <3 Linnea Lindberg <3 Linnea Hillman! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0