Underbara Julafton!

Åhh , äntligen julafton . Men de känns inte så , de känns mer som höst eller vår! Men spelar roll. Jag fick super fina saker värkligen! Jag fick ;
En skrik rosa munkjacka.
Tre likadana tröjor fast olika coola färger.
En bok som heter " Sommar i new york"
Innebandy glasögon.
En typ kortärmad skojrta.
En t-shirt.
En lapp , där de stog att jag ska få kolla på Djurgården - AIK på Råsunda och bara vara med min bror i STHLM.
Ett presentkort på H&M
Ett angry birds skal till Iphone.
En iphone 4s vit.

Absolut allt jag önskade mig , i prinsip allt! Tack alla kära, Men släkten kommer om en timme och jag går fortfarande runt i pyjamas..


Kommentarer
Postat av: ElinEk ♥

Jätte fin grejjer du fick men försök att bloggar mer! ♥

Puss puss

2011-12-24 @ 23:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0