ojdå..

Dag 8 - Din önskelista

Dag 9 - Blir du besviken om du inte får det du önskat dig?

Dag 10 - Hur ser din julafton ut iår?

Dag 11 - Vad ska du göra på jullovet?

Dag 12 - Bästa julfikat

---------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 8 - Din önskelista












kan inte komma på något mer ..

1. Iphone 4 vit.
2.Nytt objektiv till kamera.
3.kamera väska.
4.pengar.
5.nagellack
6.britney spears parfym.
7.coola skal till Iphone (angrybirds)
8.hello kitty hörlurar.
9.Avicii biljetter!

Och av mina kompisar typ tröjor , osv :*

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 9 - blir du besviken om du inte får de du har önskat?

När jag var mindre kunde jag bli de , men nu ? nej absolut inte . Jag kommer bli glad över de jag får!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 10 - Hur ser din jullafton ut iår?

Vi är hos oss , mina kusiner och brorsa och mormor och låtsats morfar kommer hit . Vi öppnar paket och tittar på Kalle Anka precis som alla andra?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 11 - Vad ska du göra på jullovet?

Spela maxi cupen i Falun med innebandyn vara med kompisar och säkert något mer!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 12 - Bästa julfikat?

Såklart är de lussebullar , pepparkakor , tomteskum och varm chocklad! ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0