Nu funkar de !

yeah blogg.se dampar inte längre ! :D

Jag sov med Jossan igår tills idag vi hade fett kul vi snackade satt vid datan och åt godis :D Vi vaknade halv nio imorse och vi hade träning kl 9 på st:illian så vi vart en aning stressade. Men den slutade 11 så de var ingen bråska! Efter de åkte jag hem och käka lunch och sen till Intersport för att köpa nya innebandy glasögon (y)
Om typ 2 timmar åker jag , Sanna , Felicia , Matilda , Ronja och Lisa till Knivsta , för att jag , Ronja och Sanna ska spela med 96:orna .. fett pirrigt.. Så vi kommer hem ungefär sju åtta? Men får väl blogga från min fars Iphone eller Sannas Iphone.. :D Nu måste jag jobba matte och måla naglarna så chiaooo! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0