Innebandy hela dagen!

Vaknade imorse drog till match vid 10.30 , spelade match förlust mot serieledarna som sa typ " hora,fitta osv" Inge bra alls! Förlorade med 7-1:( Sen titta vi på matcher och jag och Hannah stog i kiosken kul kul!:)
Sen drog jag och Hillman hem till mig och käkade fralla och nu ska vi tillbaka till illian och kolla på innebandy! Flickor 96 , jag ska ju spela med dom imorgon så måste ju veta hur dom spelar!
Linnea sitter och kollar igenom mina badrumssaker!

Uppdaterar mer senare!


Kommentarer
Postat av: Olivia♥

Tack linnea för alla ur gulliga kommentarer!

Och jag blir enormt glad när jag läser att jag är som en förebild för dig :D

Du är en grym vän och det hoppas jag att du vet!



Puss på dig :)♥

2011-12-10 @ 23:59:49
URL: http://baaraoliiviia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0