Har inte haft tiden förlåt!

Jag har inte varit tillgänglig till datan haft mycket i veckan , och tack för kommentaren Annie och Milton! Ska värkligen försöka blogga mer.
Skola idag :

Första timmen NO med klassen vi hade någon slags frågesport inte så himla kul, efter de gick vi till Joar och kolla på någon show de var inte så himla rolig den heller , men sen gick jag tillbaka med mina underbara vänner och då hade vi som vanligt super kul! Efter de hade vi typ Engelska eller ngt :s hihii hade de i typ 10 min tog lite tid att gå från Joar! Men sen var de idrott och då körde vi fotboll fett kul:) De var typ dagens höjdpunkt och promenaden från Joar ! Vi slutade 15.20 idag efter de var jag med Linnea,Jossan och Elin, vi hade de mega kul och vi ska göra något imorgon oxå. Innebandy träning hade jag oxå de var satans kul och de gick bra oxååå! Nu ska jag vara social med brorsan min som har kommit hem!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0