Godnatt !

Ja? Släkten har ju varit här tills nu och vi har bara spelar kort och lite så, haft de super mysigt öppnat lite paket och då fick jag ;

Britney Spears parfym + en liten väska

500 kr

Lösnaglar

Örhängen

-------------

Grymt asså! De var sjukt fina saker! Åhhh den här julen har varit bäst, ni kommer få mer uppdatering eftersom jag har min Iphone nu , men den funkar på måndag-tisdag! Och jag hissar den här månaden otroligt mke! För att;

Om 2 dagar åker vi på cup i falun blir borta 2 dagar ! Uppdatering från Iphone :D Nyår med världens skönaste personer och Soooova! Shiiiit så skönt! På tal om att sova så är de dags att göra de nu!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0