fett rädd chey här...

asså läs detta ..

SPRID VIDARE!! Dövstumma dörrknackare i farten och härjar runt om i stan. Har tagit sig från Norrland ner till Dalarna. De kör en vit skåpbil. De är några stycken som delar upp sig och knackar dörr och kollar om du är hemma. Är du inte det åker de tillbaka senare å gör inbrott. Ser ni dem ring Polisen. De är redan anmälda. Sprid detta vidare och håll era ögon öppna och REGLA dörrar och fönster. Grannar, hjälp varandra och håll koll. De har varit i Bålsta och tydligen i Lillkyrka, Fjärdhundra och Härkeberga och vitriskagatan och skogsmyran också!!!!!!!


åhh så himla rädd att dom ska komma när inte vi är hemma , men mamma och pappa har fest här och mina 2 underbaraste kompisar är här och min underbara hund Sally och snart kommer min brorsa Christofer och sen åker mina föreldrar och deras kompisar till "All in" på stan. Kul , eller nja ! Rädd tjej som sitter och skakar medans dom andra ungarna spelar spel på Ipaden..


puss :*



dåliga webcam bilder men skakar för tusan här..

Kommentarer
Postat av: Anonym

En knackade på hos mig förut med en lapp där det stod att han var dövstumm och ville sälja julpynt. Men när jag sa att jag skulle ringa polisen så fick de väldigt bråttom... :)

2011-12-21 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0