detta glömmer jag hela tiden..

Dag 21 - Vilka ska du fira julafton med?
Dag 22 - Hur ser eran julgran ut?

Dag 23 - Dan före dan
-----------------------------------

Dag 21 - Min mormor , mina föreldrar , min bror , mina kusiner och min moster!♥

---------------------------------------------------------------------------------------

Dag 22 - Hur ser eran julgran ut?

Den ser ut såhär


vrid lite på huvudna..

-------------------------------------------------------------

Dag 23 - Dan före dan

Det är ju idag så de har jag ju inte riktigt upplevt än men tror de ska se ut såhär..

Vaknar , äter frukost fixar mig städar lite , kanske skulle vara med kompisar , hem , fixa julmaten , titta på uppesittar kvällen och äta , äta godis , titta på tv och sen sova! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0