assåå shiiit ;o

Dag 13 - Lucia

Dag 14 - Vad ska du ha på dig på julafton?

Dag 15 - Det du älskar mest med julen

Dag 16 - En julklapp från förra året

Dag 17 - Favorit julgodis

Dag 18 - Vad är mysigast med julen?

Dag 19 - En bild på din stjärna/ljustake i ditt fönster

Dag 20 - Vad tycker du om julkalendern som går på tv?

--------------------------------------------------------------------------

Dag 13 - Lucia

Det var ju ett tag sen , men de här året på min skola var min kusin Linn Lucia , alla tyckte hon va sjukt fin , tyckte jag med förstås men så här såg hon ut:





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 14 - Vad ska du ha på dig på julafton?

Det blir svårt , men jag tror att jag ska ha de jag hade förra året!

-----------------------------------------------------------------------------------

Dag 15 - Det du älskar mest på julen?

Det är nog alla julklappar , släkten och självklart maten!

--------------------------------------------------------------------------

Dag 16 - En julklapp från förra året?

Min data , som jag älskar så himla mycket! Kärlek till den♥

-------------------------------------------------------------------------------

Dag 17 - Favorit julgodis?

Det är absolut knäck , de är så sjukt gott och kul att göra!

-----------------------------------------------------------------------------

Dag 18 - Vad är mysigast med julen?

Det är tomten och kalle anka!

---------------------------------------

Dag 19 - En bild på din stjärna/julstake i fönstret!

Har tyvärr ingen bild men de är iaf en jul stjärna! :D

------------------------------------------------------------------

Dag 20 - Vad tycker du om julkalendern som går på tv?

Den är så sjukt bra och spännande , den är bättre än förra året!

--------------------------------------------------------------------------------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0