Hej sötnosar:P

hej idag var det skola, o det var väl ok?:)

idag ska jag spela match men det som
kanske är lite dåligt att det regnar
om det börjar åska
så kan vi inte spela o jag vill
spela det är ju kul
men en sak som inte är kul är att
min ridning o innebandyn krokar
det är på samma dag:(:(
men nu ska jag tänka på att jag ska  ¨
kanske spela match;);)(Y)
tagga tagga(L)<3
men nu ska ni få lite bilder:D;)

pussen träffade din mun(L)<3


bild tagen nyss
haha vad tycks kommentera??
p.s vi ska spela mot esk.
men det som är konstigt vi vann mot dom i
globall cup men när vi möte dom i ep cupen så slog dom oss
men nu ska vi vinnaa kom igen tejer flickor 99:)
så här såg det ut
när jag gjorde mål i globall cup 1-1 vart det men inte mot esk:(
men idag kommer det bli 100-0 till oss säger vi:D



Kommentarer
Postat av: Elin<33

Hehe! Aha!<33

2010-09-15 @ 16:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0