Tja Tja

Tja Tja bloggen min dag ska jag faktiskt berätta om :


              Jag gick upp 07:20 typ och åt frukost sen klädde jag på mig och vidare ....
              
              första lektionen var det musik det är väl kul sen så typ rast och sen planering och vidare sen lunch vi
             åt typ panerad fisk och potatis det var väl gott!:)
sen EGENTID det var skönt! sen sluta vi vilken härlig dag den gick fort också!!
Sen var jag maia,annie och emilia hemma hos maia det var niceee vi körde blindbock och 15 vi kunde inte vara så länge för maia kunde inte hon hade handboll. kanske ska åka och kolla vet ej;) Men sen vet jag inte vad jag ska göra nån som vill göra något!<333:):)


Puss och Kyss Neos!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0