Nu ska jag blogga varje dag!!!!

Nu ska jag för tusan blogga blogga blogga jag älskar igentligen att blogga men jag tycker ni får kommentera !<3
Men jag är så sur på mig själv för jag Bloggar INTE!!!! Jag blir så förbannad men nu ska jag berätta om min dag!
Började med att jag gick upp 07:30 sköönt och sedan slappa jag en halvtimme sen var det bara att klä på sig och fixa sig sedan skolan det var sååå där det börja med halvklass sen rast och sen var det typ tyst läsning och bokrecioner aja sen kom en som hete göran och sen lunch sen gympa sen typ en timme kvar nu orkar jag inte blogga mer bloggar KANSKE ikväll

Puss och Kyss

//Línnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra blogg! kul att du börjar upptatera oftare!

2010-03-30 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0