theonlyday

tjena allihopa!!

jag tänkte berätta om min dag....
jag vart väckt 07:15 typ sen så åt jag frukost o titta på tv , sen klädde jag på mig (jag ska visa vad jag hade på mig sen) efter så gick jag till skolan o där börja vi med tyst läsning i typ 45 min.. sen klockan 08.55 skulle vi prata om berggrunden det var så där sen efter var det rast och då spela jag o typ alla i klassen fotboll jag gjorde ett mål jippie nooot  hahha x)
Sen så var det typ tipspromenad o vi fick glass ......!
Senn typ gick vi in o hade lunch tror jag ???
sen var det rast o då spela vi fotboll en stund men vi hade idrott så vi gick ditt 12:35 typ men jag annie,mathilda,moa o några mer titta på lärarna mot 9:orna i fotboll 9:orna vart ägda dom förlorade med 10-0 hahahaaa! sen var det baraa 20 min kvar när vi hade bytt om o så ...!:)
Så ja vi gjorde typ inget dom 20 minutrarna.....???
Men annie jah o maia gick till biblan o skulle sommarlåna typ men det var stängt så vi var nära eller jag var nära på att klättra över så jag kom in men sen kom maias mamma o då låste hon upp istället det var väl mycket bättre???;);)
Sen så var skol dagen slut så jag gick hem o typ chatta o lyssna på musik sen ringde irja (våran fröken) till mig o sa att jag skulle komma tillbaka o hämta lite saker så jag sprang till skolan eller iförsig jag gick sen satte jag mig här sen ikväll blir man barnvakt till JOHANNA NORELL jippi...!!!:D:D:D:D
men nu ska jag lägga in dagens outfit o en flum bild på mig men jag ser typ flum ut på alla bilder!!!!!


Tröja:Mamma köpt i sicilien
Tights:H&M


Haha usch...:O:O


Kiiiissss!<3333333


Kommentarer
Postat av: Olivia

Fiina du<333:D

2010-06-09 @ 15:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0