Heej igen!<33

Mums!<3Haha<3333

Jag<3
hejj igen..!

Idag ska Elin sova här igen o kanske vi säger bara kanske imorn ..
Imorn kommer sanden till vollyboll planen
som vi håller på att bygga i vår sommarstuga:)
Men nu sitter Elin o Jag i vår hamok (stavas) och proppar i oss jordgubbar men Elin äter TYP upp alla!!!!!! bajs på dig Elin...! hihi
Men ikväll så ska vi lägga oss tidigt men inte för tidigt typ 23:00 för vi ska upp typ 08:00 för vi ska gå o promenare med min mamma<3
så det tycker jag är bra gjort av oss :)
här kommer lite bilder....! njut av bilderna dom är så sommriga!:D:DVi<3

Elin!<3


Kommentarer
Postat av: felicia jonson ,

linnea vi borde träffas snart saknar dig enormt mkt :(<3

2010-06-26 @ 14:33:38
URL: http://feliiciajonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0