gud vad de regnar!:O

men gud va det regnar det värkligen össsseeerr ner jag skojar inte;o
men det är nog bäst att man stänger av datan? eller vad tycker ni?;)
men idag så var detju skola och vi hade bild sista timmen;) kulvare:Dmen nu måste jag ta typ fil eller något för er som bryr sig:) jag är vrål hungrig åt typ INGET i skolan bläää!!
nu ska jag berätta en sak jag älskar er 5c så otroligt mycket vi skrattar tsm vi gråter tsm o vi är glada tsm;)<3
allt vi gör i 5c känns så super bra(Y) om du ska byta skola byt till bergvreten klass 5c
hej då


det gick inte att fixa bild men ni får det ikväll efter fotbolls träningen kanske ;)


Kommentarer
Postat av: Elin<33

Skriv mera!!

2010-08-27 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0