är hos elin j<3

hej!

är hos elin j ska sova där men idag var elin på o jag stan jag köpte en klänning o en mössa o en cola;) värt att veta men aja :)
men nu sitter elin o jag o lyssnar på musik o elin spelar nintendo:D
men jag var på modell för en dag i dag med familjen också kul vare:) kanske kommer bilder senare :) men medans jag var på stan köpte jag present till elin ek bästa vän för hon fyller ju 10 på söndag grattis kanske:*
 

puss puss nu ska jag kolla lite bloggar o skaffa facebook:)(kanske)
 bjöd på en bild också;)











Kommentarer
Postat av: Olivia<3

Älskar din blogg<33:)

2010-08-12 @ 08:51:57
Postat av: Elin

OHH! Tack! Undra vad det är...<3

2010-08-12 @ 11:15:42
Postat av: linn lindblom

fin bild kusin! :D

2010-08-16 @ 18:49:24
URL: http://linnlindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0