tjena malena mitt bena!:D

rubriken säger allt....

Vaknade typ 09:30 av att jag var törstig, det var väl bara upp och dricka världens godaste dryck MJÖLK!<3
I<3 MJÖLK !
Det är så gott när man är törstig men ska typ äta snart eller jag kallar snart när det är typ 20 minuter kvar:D:D
Men ska blogga senare kanske , men går väl till elin sen man ska kanske på bio med dom det ska bli kuuuul!<3xd
14 juni då smäller det ALEA ! Vi ska bara ha kul då inte tjafsa bara ha kul och vara med varandraa. VI har lovat varandra att inte berätta det för nån så:):)!<3 men det ska bli kul att få veta vilken bio man ska gå på sen!;*
Men iallafall jag var hos Johanna Norell idag vi hade kul vi hennes kusin var också där Sara Falk heter hon dom är typ 7 och 8 år .
Men sen fick Johanna feber det var ju SYND, men sen så cykla jag hem sen så drack jag gissa MJÖLK!!:)
Men sen sm:sa elin och fråga kan vi va? jag ba kom över ! när hon kom så var hon här kanske i en kvart!sen skulle hon hem och äta men hon kommer någ tbx!!<33 :)

Bye Bye!<3:D:DBild på min älskade Mjölk(haha)




Kommentarer
Postat av: hummm

ööööö är du kär i mjölk eller??

2010-05-21 @ 18:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0