Kul

Hej hej om rubriken säger Kul hade jag idag iallafall med Louise,Vilma,Emilia och Mathilda vi hade picknick(stavas) jag vill att ni kommenterar även om ni inte orkar jag bryr mig inte kommentera !!!!
Men idag så hade när vi skulle cykla till picknick stället såg vi två kaniner.. Dom hade rymt från grannarna så vi fångade dom jag fånga båda jippi tummen upp för mig men vi hjälptes ju åt!(:
Men hon som bodde där var typ i skolan så vi skrev en lapp men hon kom hem och då berätta vi för henne, och hon tacka för hjälpen men hon sa att dom rymde i morse också så det var INTE något nytt men hon blev glad det var bra!!tummen upp för min daaag......
men vi hade skräpupdag det var säääämst vi fick plocka skräp!!!! kuuul nej inte ett duuuug(N) tummpen NER!!!
Men jag tänkte slänga in hiss och diss nuuuu


Hiss:jag hissar kompisar dom äger dom är ju dom bästa !:)

Diss: jag dissar det dåliga vädret som kommer ibland!!:@

Puss !<3(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0