HELLO EVRYBODY!:D

Hello Evrybody som rubriken säger!:D

Min dag: Jag vakna klockan 07:30 och sedan drog jag mig typ 3min sen titta jag på tv sedan frukost sen var det bara att klä på sig sen fixa jag mig sedan SKOLAN!!!!!!!
Vi börja med tystläsning eller matte sedan var det rast sen typ Skala då var jag med annie vi förstora En hårspray den vart grymt cool;)inte för att skryta men allas var Super fina!<3
Sedan var det typ en liten rast annie och jag stanna inne för vi ville hinna sen var det Skala i en timme till och sen var det lunch sen var det RAST i en timme typ, sen var det en liten bit skala ,sen var det lekar typ 4 i en soffa det äger !!!!:D:D
 sen var jag med Annie
Sen var det innebandy jag kom EN TIMME FÖRSENT Tack vare pappa:(:(
Men det ordnade sig till slut sen duscha jag sen satt jag mig här!


Puss OCH Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0